W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice
tel. +48 32 718 07 42; fax +48 32 718 07 99

e-mail: urzad@metropoliagzm.pl
ePUAP: /MetropoliaGZM/SkrytkaESP

GZM (NIP 634-290-18-73; REGON 367882926)
Urząd (NIP 634-290-87-40; REGON 368486670)

ZP.270.24.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa akumulatorów do urządzeń podtrzymujących zasilanie infrastruktury serwerowni oraz utylizacja zużytych akumulatorów.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.270.24.2022
Zamawiający Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
Tryb zamówienia tryb podstawowy wariant 1
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Rozstrzygnięto w dniu 22.09.2022 r.

Dokumentacja postępowania dostępna jest na miniPortalu.

Powiadom znajomego