W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności w osobie: Katarzyna Miazio – Główny Specjalista w Wydziale Rozwoju Społeczno-Gospodarczego w Departamencie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Współpracy. e-mail: k.miazio@metropoliagzm.pl tel. 32 718 07 72
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach, zwany dalej "Urzędem";
Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie;
Przygotowanie i koordynacja działań w celu zapewnienia dostępności architektonicznej w budynkach Urzędu;
Przekazywanie niezbędnych informacji jednostkom organizacyjnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii;
Monitorowanie działań w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.