W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice
tel. +48 32 718 07 42; fax +48 32 718 07 99

e-mail: urzad@metropoliagzm.pl
ePUAP: /MetropoliaGZM/SkrytkaESP

GZM (NIP 634-290-18-73; REGON 367882926)
Urząd (NIP 634-290-87-40; REGON 368486670)

Koordynator ds. dostępności

XML
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności w osobie:
Katarzyna Miazio – Główny Specjalista w Wydziale Rozwoju Społeczno-Gospodarczego w Departamencie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego i Współpracy.
e-mail: k.miazio@metropoliagzm.pl
tel. 32 718 07 72

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach, zwany dalej "Urzędem";
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie;
  3. Przygotowanie i koordynacja działań w celu zapewnienia dostępności architektonicznej w budynkach Urzędu;
  4. Przekazywanie niezbędnych informacji jednostkom organizacyjnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii;
  5. Monitorowanie działań w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.