Porządek posiedzenia Zarządu nr 5/2022
Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
w dniu 08-02-2022 r. 

 

  1. Otwarcie posiedzenia obrad
  2. Stwierdzenie prawidłowości zwołania posiedzenia oraz jego zdolność do podejmowania uchwał.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Zarządu nr 4/2022
  5. Rozpatrzenie sprawy: FN-9/RKS-36/2022
    Podjęcie uchwały Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w sprawie zmiany w budżecie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na 2022 rok.
  6. Rozpatrzenie sprawy: FN-10/RKS-37/2022
    Podjęcie uchwały Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w sprawie zmiany uchwały nr 340/2021 Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie wykonania uchwały nr XXXVIII/299/2021 Zgromadzenia Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z dnia 14 grudnia 2021 r. w sprawie budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii na 2022 rok z późn. zm.
  7. Rozpatrzenie sprawy: PI-7/RKS-39/2022
    Podjęcie uchwały Zarządu GZM w sprawie wyrażenia zgody na zgłoszenie Przewodniczącego Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Kazimierza Karolczaka jako kandydata GZM do składu Rady Koordynacyjnej do spraw Gospodarki Wodorowej przy Ministerstwie Klimatu i Środowiska
  8. Rozpatrzenie sprawy: KT-5/RKS-33/2022
    Podjęcie uchwały Zarządu GZM w sprawie zmiany uchwały nr 308/2020 Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie przyjęcia opracowania pn.: „Wytyczne dotyczące infrastruktury publicznego transportu zbiorowego”
  9. Rozpatrzenie sprawy: OR-4/RKS-38/2022
    Podjęcie uchwały Zarządu GZM w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach.
  10. Rozpatrzenie sprawy: IN-2/RKS-40/2022
    Przyjęcie informacji w sprawie rozwiązania związanego z montażem w pojazdach urządzeń dostarczonych przez Dostawcę w ramach realizacji postępowania ZP.270.23.2021 „Dostawa kasowników EMV”.
  11. Sprawy różne i wolne wnioski.
  12. Zamknięcie obrad posiedzenia Zarządu.