Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice
tel. +48 32 718 07 42;
fax +48 32 718 07 99

e-mail: urzad@metropoliagzm.pl
ePUAP: /MetropoliaGZM/SkrytkaESP
e-Doręczenia: AE:PL-44223-47695-RFTUR-21


GZM (NIP 634-290-18-73; REGON 367882926)
Urząd (NIP 634-290-87-40; REGON 368486670)

Szczegółowe dane kontaktowe dostępne są w zakładce Książka teleadresowa

Informacje dla osób głuchych, słabosłyszących i głuchoniewidomych

Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach przy pomocy tłumacza Polskiego Języka Migowego jest zobowiązana zgłosić ten fakt pisemnie, co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem sprawy (nie dotyczy sytuacji nagłych). Usługa tłumaczenia jest bezpłatna.

Nie ma aktualnie możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

Osoba, która w kontaktach z Urzędem potrzebuje pomocy tłumacza SKOGN, powinna zgłosić taką potrzebę pisemnie, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w Urzędzie (nie dotyczy sytuacji nagłych). Usługa tłumaczenia jest bezpłatna.

Kontakt z Urzędem Metropolitalnym GZM w Katowicach możliwy jest w szczególności poprzez: 

  • korzystanie z poczty elektronicznej - e-mail: urzad@metropoliagzm.pl,
  • wysłanie pisma na adres: Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach, ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice.

W budynku Urzędu nie ma pętli indukcyjnych. 

Osoby mające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się (dalej: osoby uprawnione) mają prawo do skorzystania w kontaktach z Urzędem Metropolitalnym GZM w Katowicach z pomocy osoby przybranej, czyli osoby która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwianiu spraw w organach administracji publicznej.

Powiadom znajomego